Event marketing

BLIŻEJ KLIENTA

ZBUDUJEMY TWOJĄ PRZEWAGĘ RYNKOWĄ poprzez zastosowanie odpowiednich narzędzi event marketingu. Dzięki nim zapewnimy bezpośrednią komunikację i interakcję z Twoim obecnym i potencjalnym Klientem.

z nami…

Twoje kampanie będą skuteczne i bardziej efektywne kosztowo – organizując imprezę z cyklu event marketingu ZAOSZCZĘDZISZ CO NAJMNIEJ DWUKROTNIE! Skutecznie zmniejszysz wydatki, który przeznaczyłbyś na klasyczną komunikację ATL.

EFEKT MOTYLA

ZBUDUJEMY KONTAKT KLIENTA Z TWOJĄ MARKĄ W OPARCIU O SILNE PRZEŻYCIA PODCZAS EVENTU. Dzięki temu bezpośrednio wejdziemy w interakcję z Klientem, przyciągamy jego uwagę do Twojej marki, wzbudzimy skojarzenia z nią związane i same pozytywne emocje. A wszystko po to, by inni dobrze zapamiętali Twoją markę.

KORZYŚCI

  • udany event wzmocni pozytywny wizerunek Twojej marki
  • marka wyjdzie naprzeciw oczekiwaniom Klienta
  • pozyskasz nowych Klientów
  • wypromujesz nowy produkt
  • skutecznie zrobisz szum wokół marki i jej produktów
  • wzmocnisz kampanię promocyjną



BAWI I WABI

PROJEKTUJEMY I WDRAŻAMY NOWATORSKIE GRY MARKETINGOWE. Poprzez advertainment zbliżymy Twoją markę do potencjalnego Klienta dostarczając mu BARDZO DOBREJ JAKOŚCI ROZRYWKĘ.

Konsumenci znudzeni tradycyjną reklamą czekają na konkretną wartość, którą da im produkt i jego interesującą promocję. Rynek wymusza te zmiany. Powinieneś je dostrzegać, jeśli chcesz wyprzedzać konkurencję.

EFEKT MOTYLA

  • „AMBASADOR” – nowość – gra marketingowa dla handlowców i menadżerów, która poprzez zabawę i rozrywkę pozwala EFEKTYWNIE I SZYBKO PRZYSWOIĆ WIEDZĘ O NOWYM PRODUKCIE ORAZ ZBUDOWAĆ ZAUFANIE DO NIEGO
  • „FORMUŁA I” – nowość – gra marketingowa dla Twoich pracowników lub Twoich Klientów, podczas której WZMACNIAMY WIZERUNEK TWOJEJ MARKI dostarczając wysokiej jakości rozrywkę

KORZYŚCI

  • wzmocnienie Twojej marki
  • efektywne i szybkie zapoznanie z nowym produktem
  • wzrost poziomu akceptacji nowego produktu
  • natychmiast znasz opinię Klienta o produkcie
  • gra może być inspiracją do kampanii reklamowej marki – kontent reklamowy pochodzić będzie od realnych konsumentów